طلا و جواهراتگردنبند

خاص ترین مدل های مدال ورساچه طلا

ورساچه (Versace) به عنوان یکی از برندهای لوکس و معتبر در دنیای مد و استایل شناخته می‌شود و محصولات طلا و جواهرات این برند نیز از جمله محصولات بسیار مورد توجه هستند. در زیر، به برخی از خاص ترین مدل های مدال ورساچه طلا اشاره شده است.

مدال Medusa Tribute Pendant: این مدال با الهام از نماد شناخته ورساچه یعنی مینوسا (Medusa) طراحی می شود . طرح زیبا و ابتکاری این مدال طلا با جزئیات دقیق و استفاده از الماس‌ها ظاهری بسیار لوکس دارد.

مدال Barocco Round Pendant: این مدال با طرحی هنری و الهام از اندیشه‌های هنر باروک (Baroque) طراحی می شود . شکل گرد و زیبا با جزئیات زیاد و انعطاف‌پذیری در استفاده از الماس‌ها، این مدال را به یک قطعه هنری تبدیل کرده است.

مدال Vanitas Medusa Pendant: این مدال با الگوها و طرح‌های منحصر به فرد به ویژه با طرح مینوسا، ظاهری جذاب و لوکس دارد. استفاده از زیورآلات قیمتی مانند طلا و الماس به این مدال جلبناکی خاص می‌بخشد.

مدال Tribute Safety Pin Pendant: این مدال از طراحی خاص ایمنی پین الهام میگیرد. با ترکیب طراحی مدرن و لوگوی ورساچه، این مدال جزئیات جالبی دارد و به لباس‌ها یا گردنبند‌ها جلب توجه می‌کند.

مدال Virtus Charm Pendant: این مدال از مجموعه Virtus ورساچه با الهام و با استفاده از طلا و الماس‌ها طراحی می شود . طرح این مدال با الهام از عناصر تاریخی و هنری، به آن جلبناکی خاصی می‌بخشد.

با ما در مجله مای بانو همراه باشید و با خاص ترین مدل های مدال ورساچه طلا آشنا شوید.

مدال ورساچه طلا

مدال ورساچه طلا خاص

مدال ورساچه طلا شیک

مدال ورساچه طلا جذاب

مدال ورساچه طلا جدید

مدال ورساچه طلا لاکچری

مدال ورساچه طلا لوکس

مدال ورساچه طلا زیبا

مدال ورساچه طلا خوشگل

مدال ورساچه طلا ترند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *